Ketum olmak ve Tekamül

0
Her insan yaşadığı olaylar karşısında farklı deneyim ve tecrübe kazanır. Kimi insan zor hayat sınavları verirken. Kimi insan ise rahat bir hayata sahiptir. Her insanın kendine ait sirlarida mevcuttur. Ana rahminden mezara kadar bir çok hayat deneyimleri, hatalar,sevaplar, günahlar, ve bazı duygulara sahip oluruz. Bazı insanlar fesatlık ve hainlik yaparken. Bazı insanlar yardımlaşma, ve sevgisini etrafına yayar. İnsan çok kaotik bir varlıktır. Aynı zamanda bir çoğu egoist ve tehlikelidir. Bir çoğu da menfaatcidir. Bu akrabanız, komşunuz ve hatta öz kardesiniz bile olabilir. Bir diğer perspektif ise çok lavgar yada egoist bir arkadaşınızın ,komşunuzun yada akrabanizin size çok büyük bir yardimida olabilir. Burada da bir tezatlik tezahür ediyor. Ruhlar ve duygular zıt frekansta tesir gönderdiği gibi bazı ruhlar ve duygular birbirine uyum sağlıyor. Ketum olan bir insan eylemlerini laf polemikleri ile değil zamanı gelince olaylar karşısında sessiz ve mantıklı düşünceler ve eylemler yapan insandır. Ketum olan insanda ego, hırs ve fesatlık yerine akıl mantık ve şuurunu kullanarak ve insanların sırlarını hiç kimseye söylemeden onu ebediyen saklı tutan kişidir. Onda din, dil, ırk,cins ayrımı yoktur. Her düşüncesini ve tavrını kavga etmeden sessizce eyleme dökendir. Bu olgunlaşmadir. Tekamüldür. Tekamül bir yerde saplanıp kalmak değil , adım adım doğru yolda ilerlemek ve seviye atlamaktır. Beyin hücrelerini sağlıklı programlamak ve savaşçı bir ruha sahip olmaktır. Dünya Zor bir okuldur. Başarılı Bir şekilde mezun olanlara ise ne mutlu. Tekamül yolunda ilerlemeniz dileğiyle.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)
To Top